Webmarketing

  • Webmarketing

    Uw online visitekaartje moet goed gevonden kunnen worden door uw doelgroep en uw nieuwe klanten.
    Naast dat uw doelgroep u online kan vinden, is het belangrijk dat ze uiteindelijk klant van u worden. De inrichting van de website speelt hierbij een belangrijke rol.

    Echter de mogelijkheden hierin zijn divers en complex. U overziet niet waar u moet beginnen en twijfel of u alles zelf moet doen.

    U kunt dan ons inschakelen en uw website met een gerust aan ons toevertrouwen. Ons team is op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van online marketing.

    Rendement

    Een goede website kan aardig wat geld kosten. U wil daarom dat deze investering geld gaat opleveren. Dit vinden wij ook belangrijk.
    Om dit voor elkaar te krijgen is het belangrijk dat uw website technisch goed in elkaar te zitten. Hierbij spelen laadtijd en structuur een belangrijk rol. Naast het technische aspect is het ook belangrijk om de juiste zoekwoorden te gebruiken die aansluiten op uw doelgroep.

    Alles al deze aspecten in orde zijn, is het mogelijk dat uw website hoger komt in zoekmachines zoals Google.

    Adverteren

    Het adverteren in Google is goed middel om snel bij uw online doelgroep onder de aandacht te komen. Echter het is wel belangrijk om aantrekkelijke en goede  advertenties te schrijven. Daarnaast zijn er spelregels verbonden aan het plaatsen van advertenties. Sommige tekens en woorden zijn niet toegestaan.
    Ook komt de prijs die voor het zoekwoord uiteindelijk betaald niet alleen tot staan door vraag en aanbod, maar hoe goed uw advertenties zijn en u als adverteerder.

    Social media

    Social media is een effectief middel om uw diensten en producten online bij uw doelgroep te promoten. Wij kunnen uitleg geven en op verschillende social media accounts een verwervende profielen op Facebook, Twitter en Google plus aanmaken.

    Email marketing

    Ondanks dat email al lang bestaat, is het toch nog de meeste gelezen medium. Het is een effectief middel om nieuwe klanten aan uw te binden. Een nieuwsbrief over activiteiten van uw bedrijf of met nuttig tips die regelmatig wordt verstuurd, verstrekt niet alleen de band met uw huidige klanten. Het zorgt ook voor extra contact momenten met potentiële klanten. Hoe meer contact momenten met potentiële klanten, hoe groter de kans dat ze daadwerkelijk klant worden.

    Bel ons vrijblijvend op en wij geven u gratis tips en adviezen hoe nieuwsbrieven u aan nieuwe klanten kunnen helpen.

  • Advies nodig?

    Bel ons vrijblijvend op 0180-850816  of
    email ons op info@cms4biz.nl voor advies.

    Onze passie!

    We helpen personen en bedrijven met hun online vindbaarheid en promotie

    Lees meer over wat we doen:

    Klant aan het woord

    Zoekmachine optimalisatie in Delft

    CMS4BIZ heeft ons ondersteund in het beter begrijpen van hoe onze website in elkaar zit gericht op onder andere de vindbaarheid via bijvoorbeeld google. Wat zijn keywords, wat is dubbele content en waar moet je aan denken als je het een en ander opzet / uitdenkt. Een pragmatische uitleg, met tips en trucs, waarmee wij nu aan de slag kunnen. Als wij ons huiswerk hebben gedaan zullen we zeker weer met CMS4BIZ om tafel gaan voor een vervolg.

    Author's imageYves dus BoisCEO Y-OUR
    Meer referenties